Σπόροι

Προβολή ως Πλέγμα Λίστα

5 είδη results

ανά σελίδα
Φθίνουσα ταξινόμηση
  1. NEW
    Κινόα

    Κινόα

    7,50 €
    Κινόα
    7,50 €

    Η κινόα δεν είναι δημητριακό αλλά ανήκει στα ψευτοδημητριακά, γιατί παράγει σπόρους πλούσιους σε άμυλο όπως τα σιτηρά. Περιέχει έως και 18% περισσότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε άλλο σιτηρό, ενώ είναι πλούσια σε αμινοξέα που βοηθούν στο χτίσιμο των μυών του σώματος. Περιέχει επίσης σημαντικές βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες, που ρυθμίζουν τη λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος και μας βοηθούν να νιώθουμε χορτάτοι για περισσότερη ώρα. Δεν έχει γλουτένη και έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

    Ως τροφή, η κινόα έχει λεπτή γεύση και είναι εύπεπτη. Θεωρείται αντιοξειδωτική και λέγεται πως βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση, στην πνευματική απόδοση. Έχει αποδειχτεί ότι προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από την καρδιαγγειακή νόσο, τον διαβήτη τύπου 2, την υψηλή πίεση στο αίμα και την παχυσαρκία. Χαρακτηρίζεται ως πηγή ω-3 λιπαρών οξέων ενώ αποτελεί και καλή πηγή ασβεστίου. Γενικά η κατανάλωση κινόας σε εβδομαδιαία βάση μόνο ωφέλιμη αποδεικνύεται για τον ανθρώπινο οργανισμό.


    Quick View

    WishList

  2. NEW
    Σουσάμι Μαύρο

    Στα Ελληνικά ονομάζεται κύμινον το αιθιοπικόν. Οι δε σπόροι του μαυροκούκι, μαυρόσπορος, μαυροσούσαμο ή και μαυροσήσομο. Στην Κύπρο οι σπόροι του φυτού είναι γνωστοί ως μαυρόκοκκος.  Άλλα ονόματα που μερικές φορές χρησιμοποιούνται παραπλανητικά, είναι το μαύρο κύμινο, σπόροι μαύρου κρεμμυδιού και μαύρο σουσάμι.

    Οι σπόροι από το φυτό Νιγέλα την εδώδιμο, χρησιμοποιούνται ως καρύκευμα στις κουζίνες της Ινδίας και της Μέσης Ανατολής. Οι μαύροι σπόροι που έχουν μια τραγανή υφή, είναι λίγο πικάντικοι και έχουν μια έντονη πικρή γεύση και οσμή, σαν ένα συνδυασμό από κρεμμύδι, μαύρο πιπέρι και ρίγανη.

    Αυτοί οι μικροί σπόροι έχουν πάνω από εκατό διαφορετικά χημικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων άφθονων πηγών από όλα τα απαραίτητα λιπαρά οξέα. Αν και είναι το έλαιο που χρησιμοποιείται πιο συχνά, για θεραπευτικούς λόγους, χρησιμοποιούνται συχνά ολόκληροι στο μαγείρεμα γλυκών και στην παρασκευή ορισμένων Μεσογειακών τυριών. Οι ξερο-ψημένοι σπόροι νιγέλα νοστιμίζουν κάρυ, λαχανικά και όσπρια. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν "πιπέρι", σε συνταγές με λοβό φρούτα, λαχανικά, σαλάτες και πουλερικά.

    Χρησιμοποιούνται επίσης, ως μέρος του μείγματος μπαχαρικών phoron panch και από μόνη της σε πολλές συνταγές στη Βεγγαλική κουζίνα, με πιο αναγνωρίσιμο το ψωμί naan. Η νιγέλα χρησιμοποιείται και στα Αρμένικα "κορδονάτα" τυρι στη Μέση Ανατολή με την ονομασία majdouleh ή majdouli.

    Οι σπόροι από τη Νιγέλα την εδώδιμο ή τη νιγέλα, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως συστατικό του μπαχαράτ αλλά και του ρας ελ χανούτ

    Quick View

    WishList

  3. NEW
    Λιναρόσπορος Κοπανισμένος

    Ο λιναρόσπορος, είναι σπόρος από το φυτό Λίνον το ωφελιμότατον – Linum usitatissimum, και αποτελεί εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και ειδικά α-λινολενικού οξέως (ALA|). Συγκεκριμένα, το έλαιο του λιναρόσπορου αποτελείται από περίπου 50% λινολενικό οξύ, δηλαδή πέντε φορές περισσότερο από το λάδι καρυδιών ή το έλαιο canola, που είναι οι επόμενες πιο πλούσιες πηγές σε ALA.

    Ο λιναρόσπορος μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και συμβάλλει στην μείωση του κινδύνου επιπλοκών στους πάσχοντες από διαβήτη, όπως οι καρδιακές παθήσεις και το εγκεφαλικό, καθιστώντας το πολύτιμη τροφή για τους πάσχοντες από διαβήτη τύπου 1 και 2.

    Βελτιώνει επίσης την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Ο λιναρόσπορος διατηρεί σταθερή τη γλυκόζη του αίματος, προστατεύοντας τους διαβητικούς από τις απότομες αυξομειώσεις του σακχάρου στο αίμα.

    Αυτό οφείλεται στις αδιάλυτες φυτικές ίνες που περιέχει, οι οποίες επιβραδύνουν την απελευθέρωση της ζάχαρης των τροφίμων στο αίμα και μειώνουν το σάκχαρο του αίματος. Περιέχει επίσης πολλές φυτικές ίνες, διαλυτές και αδιάλυτες, καθώς και αντιοξειδωτικά, όπως οι λιγνάνες, ενώ είναι πλούσιος σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και μαγγάνιο.
    .

    Quick View

    WishList

  4. NEW
    Chia Σπόροι

    Το φυτό chia ανήκει στην «οικογένεια» της μέντας και ευδοκιμεί κυρίως στο Μεξικό και τη Γουατεμάλα. Αυτοί οι μικροί σπόροι chia, αποτελούν μια πραγματική υπερτροφή με πολλά οφέλη για την υγεία γιατί είναι η πλουσιότερη πηγή λιπαρών οξέων Ωμέγα-3.

    Επίσης είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, αμινοξέα, αντιοξειδωτικά, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Για να γίνει αυτό κατανοητό αρκεί να αναφερθεί ότι οι «θαυματουργοί» αυτοί σπόροι έχουν 15 φορές περισσότερο μαγνήσιο από το μπρόκολο, τρεις φορές περισσότερο σίδηρο από το σπανάκι, έξι φορές περισσότερο ασβέστιο από το γάλα και δύο φορές περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες. Ακόμη βοηθούν στην απώλεια βάρους, κάνοντας τον οργανισμό να νιώθει πλήρης για ώρες χωρίς το αίσθημα της πείνας.

    Οι σπόροι chia διατίθενται σε διάφορες ποικιλίες και μπορούν να καταναλωθούν ωμοί, ψητοί, αλεσμένοι ή αναμεμειγμένοι με νερό. Επίσης, είναι ιδανικό προϊόν για τον εμπλουτισμό διάφορων διατροφικών προϊόντων όπως οι παιδικές τροφές, τα μπισκότα, το γιαούρτι, οι σάλτσες, κ.λπ.

    Quick View

    WishList

  5. Λιναρόσπορος Σπόροι

    Ο λιναρόσπορος, είναι σπόρος από το φυτό Λίνον το ωφελιμότατον – Linum usitatissimum, και αποτελεί εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και ειδικά α-λινολενικού οξέως (ALA|). Συγκεκριμένα, το έλαιο του λιναρόσπορου αποτελείται από περίπου 50% λινολενικό οξύ, δηλαδή πέντε φορές περισσότερο από το λάδι καρυδιών ή το έλαιο canola, που είναι οι επόμενες πιο πλούσιες πηγές σε ALA.

    Ο λιναρόσπορος μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και συμβάλλει στην μείωση του κινδύνου επιπλοκών στους πάσχοντες από διαβήτη, όπως οι καρδιακές παθήσεις και το εγκεφαλικό, καθιστώντας το πολύτιμη τροφή για τους πάσχοντες από διαβήτη τύπου 1 και 2.

    Βελτιώνει επίσης την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Ο λιναρόσπορος διατηρεί σταθερή τη γλυκόζη του αίματος, προστατεύοντας τους διαβητικούς από τις απότομες αυξομειώσεις του σακχάρου στο αίμα.

    Αυτό οφείλεται στις αδιάλυτες φυτικές ίνες που περιέχει, οι οποίες επιβραδύνουν την απελευθέρωση της ζάχαρης των τροφίμων στο αίμα και μειώνουν το σάκχαρο του αίματος. Περιέχει επίσης πολλές φυτικές ίνες, διαλυτές και αδιάλυτες, καθώς και αντιοξειδωτικά, όπως οι λιγνάνες, ενώ είναι πλούσιος σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και μαγγάνιο.
    .

    Quick View

    WishList

Προβολή ως Πλέγμα Λίστα

5 είδη results

ανά σελίδα
Φθίνουσα ταξινόμηση