1. Μέσω Αντικαταβολής

Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο,τα προϊόντα έρχονται μέσω των οδηγών του e-shop ή του courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής.

2. Μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας & Paypal

Το ηλεκτρονικό κατάστημα yantes.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Diners, Maestro & American Express. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας, τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε στη φόρμα παραγγελίας τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. 

Τέλος, η πληρωμή μπορεί να γίνει και μέσω του συστήματος Paypal που είναι ο πλέον διαδεδομένος τρόπος για συναλλαγές μέσω διαδικτύου.

3. Με κατάθεση σε Τράπεζα

Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς μας. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού στην παρακάτω τράπεζα.

Πειραιώς (PIRAEUS BANK)  0052 7008 6654 496    IBAN GR71 0172 2700 0052 7008 6654 496

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα email, με τίτλο "Λογιστήριο" για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο [email protected]. Αλλιώς μπορείτε και τηλεφωνικά: στο 2521100425. 

* Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση μέσω web banking από άλλη τράπεζα εκτός των παραπάνω συνεργαζόμενων της εταιρίας μας, ενδέχεται η τράπεζα να σας χρεώσει έξοδα τραπέζης για τη συναλλαγή, και να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση της συναλλαγής.

Με την λήψη ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό της συναλλαγής σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Η επεξεργασία της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει μόνο μετά την επιβεβαίωση κατάθεσης και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τότε. Εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση εντός 10 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα διαγράφεται.